درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل در سال ۲۰۱۶ قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود معرفی کرد که برای شرکت ها طراحی شده و دست آن ها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز خواهد کرد. البته این مورد با استقبال خوبی روبرو خواهد شد، اما بعید است که هنوز اکانت اینستاگرام خود را نفروخته باشید. در این صورت خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری در اینستاگرام چیست و چه مزایایی برای شما دارد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ شما بدون شک عبارت مربوط به کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و حتما باید اطلاعاتی کم و بیش در مورد آن داشته باشید. حتما صفحه ای با دکمه یا دکمه در بالای صفحه دیده اید تا با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه در قالب لینک در بیو تماس بگیرید. با کلیک بر روی آن وارد نقشه گوگل می شوید و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های جالب و کاربردی دسترسی خواهید داشت که می تواند به مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی حساب کاربری خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تغییر دهید. نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل تجاری خود را در اینستاگرام تغییر دهید Instagram: وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید و به پلتفرم بروید . در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما خواسته است که به صفحه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید).  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل یک دسته برای نمایه/کسب و کار خود انتخاب کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دارای یک پیام ویدیویی است که به شما گام به گام نشان می دهد چگونه از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به یک حساب شخصی تغییر دهید: تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی شما نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات برویددر بخش «تنظیمات تجاری» روی «بازگشت به حساب شخصی» کلیک کنید. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی “Switch Back” کلیک کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه شرکت خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از کجا، کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام بازدید می کنند. نیاز به بررسی دارد. آنها از شخص ثالث (که رایگان نیست) استفاده کردند. اما اکنون حساب های تجاری اینستاگرام داده های آماری جامع تری به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب خود به عنوان یک کسب و کار، مشتریان راحت تر شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند.سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل 2. امکان افزودن دکمه تماس علاوه بر مفید بودن برای حساب های دارای اطلاعات تجاری، امکان افزودن دکمه تماس به پروفایل شما نیز وجود دارد. وقتی شخصی روی دکمه کلیک می‌کند، می‌توانید تنظیم کنید که به شما ایمیل بزند، با شما تماس بگیرد یا نقشه‌ای برای نشان دادن موقعیت مکانی شما ارائه دهد. صنعت شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که صنعت خود را انتخاب کنید. بنابراین هنگامی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود متصل می کنید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از ناامید کننده ترین چیزها در مورد اینستاگرام، از دیدگاه بازاریابی، این است که اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله، تنها پیوندی که می توانید استفاده کنید پیوندی است که از نمایه شما می آید. اما استوری های اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم.یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما استبا این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در دسترس نیست. شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید. محتوای خصوصی را بررسی کنید به عنوان یک مالک حساب کسب و کار، می توانید محدود کنید که چه کسی می تواند شما را به عنوان شریک تجاری برای محتوای مارک در پیام های شما برچسب گذاری کند. این یک ویژگی مفید است که باعث می‌شود کاربران اینستاگرام برند شما را برای تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای مشاهده محتوای تگ شده، نمایه خود را باز کرده و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. یک منوی نوار کناری باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از اینجا روی دکمه تنظیمات کلیک کنید و به تنظیمات تجاری بروید. در اینجا گزینه هایی برای محتوای مارک دار پیدا خواهید کرد. می‌توانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن «نیاز به احراز هویت» استفاده کنید. همچنین می‌توانید فهرستی از «حساب‌های تأییدشده» ایجاد کنید که می‌توانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.

مطلب پیشنهادی

آموزش حذف برنامه ها در BlueStacks

آیا می خواهید یک برنامه را از BlueStacks حذف کنید؟ این را می توان به …