نکات قبل خرید لباس عروس

داشتن یک لباس عروس زیبا و متمایز آرزوی هر دختری است اما انتخاب آن یکی از سخت ترین مراحل است چرا که لباس عروس بیش از هر چیز دیگری در مراسم عروسی خودنمایی می کند و باعث جذابیت عروس می شود. فقط یک بار در زندگی باید هزینه زیادی بپردازیم که اگر نتوانیم این مرحله را به خوبی پشت سر بگذاریم کل استخر از چشممان می افتد. بنابراین باید اصول را رعایت کنیم تا مشکلی پیش نیاید و بتوانیم لباس رویایی خود را پیدا کنیم. اگر عروس خانم هستید قبل از خرید لباس عروس این مطلب را بخوانید.

نکته هایی برای خرید لباس عروس, راهنمای خرید لباس عروس

در انتخاب لباس عروس به محل برگزاری عروسی توجه کنید

به مکانی که می خواهید عروسی را برگزار کنید توجه کنید

قبل از خرید لباس عروس باید به محل برگزاری مراسم عروسی توجه کنید. آیا مهمانی شما در سالن رقص، باغ یا حتی در ساحل برگزار می شود؟ البته، لباسی که در یک سالن رقص می پوشید با لباسی که برای عروسی در فضای باز می پوشید متفاوت است.به عنوان مثال، شما نمی توانید در یک محیط باز پر از گل و گیاه، لباس ورزشی بپوشید، زیرا ممکن است کثیف شود.برای این منظور، قبل از هر تصمیمی، آگاه باشید که می خواهید مهم ترین روز زندگی خود را در کجا جشن بگیرید.

لباس زیبای مدل ممکن است برای شما زیبا نباشد

هر کس فرم بدن خود را دارد، بنابراین لباس هایی که در یک مانکن به نظر می رسند ممکن است برای شما خوب به نظر نرسند. بنابراین، قبل از انتخاب لباس، فرم بدن خود را تجزیه و تحلیل کنید و با توجه به فرم اندام خود، دریابید که کدام مدل بیشتر به شما می آید. به عنوان مثال، اگر بدن شما چاق است، باید به دنبال لباس هایی باشید که انحنای بدن شما را بیشتر نشان دهد تا لاغرتر به نظر برسید یا قسمت های چاق شما را بیشتر بپوشاند.

بیشتر بخوانید:  استایل آدری هپبورن

مدل های جدید را امتحان کنید

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به یک مدل خاص دلبسته شده اید و از امتحان سایر مدل های لباس خودداری می کنید. اما بهتر است برای روز عروسی خود مدل های مختلفی را امتحان کنید. شاید مدلی که فکرش را نمی کردید به این زیبایی روی اندام شما ظاهر شود. بنابراین، قبل از اینکه وارد خانه شوید، تمام باورها و علایق قدیمی خود را کنار بگذارید و برای امتحان پارادایم های جدید آماده شوید.

برای خرید لباس عجله نکنید

شاید شما هم بخواهید اقوام و دوستان نزدیک خود را برای خرید لباس عروس همراه خود ببرید، اما به شما توصیه می کنیم شلوغ نشوید زیرا در این صورت هرکس نظر خود را می دهد و شما را بیشتر گیج می کند.هر چه آرامتر باشید، تمرکز بیشتری روی انتخاب لباس مناسب خواهید داشت. لازم نیست همه دوستان خود را به دست آورید، فقط یکی دو نفر را که فکر می کنید خوش سلیقه هستند را انتخاب کنید و حقیقت ظاهر خود را بگویید.

خرید لباس عروس,نکاتی برای خرید لباس عروس

مدل های مختلف را برای روز عروسی خود امتحان کنید

خودتان را به رنگ سفید محدود نکنید

هیچ قانونی وجود ندارد که رنگ لباس عروس باید سفید باشد. به عنوان مثال، سارا جسیکا پارکر، ستاره هالیوود، رنگ مشکی را برای لباس عروس خود انتخاب کرد یا گوئن استفانی رنگ صورتی را به رنگ های دیگر ترجیح داد. اما اکثر عروس خانم ها لباس سفید را انتخاب می کنند تا با مهمان ها متفاوت باشد و بیشتر به چشم بیاید. اما اگر می خواهید عروس متفاوتی باشید، می توانید رنگ های دیگری غیر از سفید را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:  شیک ترین مدل های لباس عروس جدید

امروز لباس را مطابق با اندام خود انتخاب کنید، نه آن چیزی که انتظار دارید

بسیاری از خانم ها در روز انتخاب لباس عروس از اندام خود ناراضی هستند و امیدوارند در هفته ها و ماه های آینده به هدف خود برسند، بنابراین لباسی را انتخاب می کنند که با اندام ایده آل خود مطابقت داشته باشد نه با آنچه در حال حاضر دارند.اما این اشتباه است. آیا فکر می کنید به هدف کاهش وزن 1 درصدی خود نرسیده اید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ بنابراین انتخاب های خود را بر اساس آنچه امروز هستید نهایی کنید، نه آنچه را که انتظار دارید.

خودتان را به مدل مورد علاقه خود محدود نکنید

بسیاری از خانم ها قبل از خرید لباس عروس به دنبال ایده آل خود در مجلات و سایت ها می گردند و سپس به خانه می روند. این افراد هنگام خرید با دو مشکل مواجه می شوند. اولاً ممکن است در هیچ خانه ای این مدل را پیدا نکنند و ناامید شوند، در ضمن مدلی که انتخاب کرده اند ممکن است اصلاً به اندامشان نرسد. بنابراین باید با دید باز وارد خانه شوید و خود را برای مدل های مختلف آماده کنید.

البته نباید زیاده روی کرد. یعنی امتحان مدل های مختلف ممکن است شما را بیشتر سردرگم کند، پس بهتر است بین 4 تا 7 مدل فکر کنید و لباس عروسی زیبا و متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید.

روش های انتخاب لباس عروس, نکته هایی برای انتخاب لباس عروس

از فروشنده بخواهید با توجه به بودجه شما لباس عروسی را به شما پیشنهاد دهد

بودجه خود را در نظر بگیرید

مراسم عروسی گران هستند، بنابراین در هر مرحله باید در هزینه خود صرفه جویی کنید و لباس عروس نیز از این قاعده مستثنی نیست.قبل از اینکه لباس بپوشید، حساب کنید که چقدر می خواهید خرج کنید. سپس از فروشنده بخواهید با توجه به بودجه شما یک لباس عروس تهیه کند، در غیر این صورت ممکن است لباسی را بپسندید که بسیار گرانتر از انتظارتان است و در نهایت باعث پشیمانی و ناامیدی شما خواهد شد. البته در این صورت خرید لباس عروس کارکرده یکی دیگر از گزینه هایی است که می توانید در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:  آموزش انتخاب کیف مناسب انواع بدن

کفش های خود را با خود بیاورید

وقتی برای خرید لباس عروس می روید باید کفش هایتان را هم همراه داشته باشید. البته لزومی ندارد که کفش عروسی شما باشد، کفش های پاشنه بلند معمولی نیز می توانند کمک کننده باشند. با پوشیدن کفش می توانید قد یا فرم لباس عروس را بهتر مشخص کنید.

نکته دیگر این است که در روز خرید لباس عروس از آرایش کردن خودداری کنید زیرا آرایش شما ممکن است هنگام پوشیدن لباس از بین برود.

.

مطلب پیشنهادی

کفش های مناسب انواع دامن

گاهی انتخاب لباس سخت است، مخصوصا انتخاب کفش چون دوست داریم شیک پوش و راحت …