چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای سند PDF به عنوان امضای الکترونیکی شناخته می شود. یاد بگیرید که چگونه فایل های PDF را با استفاده از Adobe Reader امضا کنید. امضاها یکی از عناصر کلیدی تایید هویت هستند. در طول ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمد. در این مقاله ساده ترین و مفیدترین روش امضای اسناد PDF را توضیح خواهیم داد. برنامه امضای سند PDF با ظهور کسب و کارهای آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال برجسته شده است. در واقع، هنگام تغییر رویه، باید امضای سند PDF را در واقعیت پر کنید. در برخی موارد، فراموش می کنیم که سند را قبل از بارگذاری سند PDF امضا کنیم. در گذشته، برای امضای PDF، کاربران باید آن را پرینت می کردند و پس از امضا، سند را در قالب PDF بازنویسی می کردند. ضمناً برخی از شرکت ها متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکار ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید قسمتی از قرارداد را تکمیل و در نهایت با افزودن یک امضا هویت خود را تایید کند.امضای روی سند PDF را امضای الکترونیکی می نامند.از امضای الکترونیکی برای انعقاد قرارداد بین مستاجر و مستاجر، اجرای پروژه، توافقنامه محرمانه بودن کارمند جدید، امضای رضایت کارفرمایان درگیر در تجارت مرتبط با تحصیل استفاده می شود.اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی مشابه امضای دست نویس است. اصولاً این نوع امضا تصویری از امضای شخص است که بر روی یک فایل PDF قرار می گیرد. امنیت و ایمنی بالایی در امضای الکترونیکی وجود دارد و هویت آنها تایید می شود. نحوه امضای اسناد PDF به طور کلی نرم افزارهای مختلفی برای امضای اسناد PDF طراحی شده اند. ساده ترین راه برای ویرایش PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این برنامه محصول شرکت Adobe می باشد و به صورت ویژه برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. در مرحله اول، برای افزودن امضای الکترونیکی به PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل مورد نظر خود را وارد برنامه کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید به پلتفرم Adobe دسترسی پیدا کنیم. برای این کار به تب “view” رفته و گزینه “ابزار” را انتخاب کنید. در طی این فرآیند چندین گزینه ظاهر می شود که می توانید روی آیکون کیبورد کلیک کنید. مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت Signature Icon Toolbox با عنوان «پر کردن و امضا کردن» است.برای افزودن امضا به سند PDF روی نماد امضا کلیک کنیدآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf برای امضای سند PDF به قسمت Fill و sign در مرحله چهارم بروید، در این مرحله صفحه ای با دو گزینه Fill و Sign و Request signature ظاهر می شود. برای امضا و افزودن عنوان سفارشی به PDF، روی “پر کردن و امضا” کلیک کنید. سپس با کلیک بر روی گزینه «افزودن امضا» صفحه امضا را باز کنید. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF، امضای الکترونیکی همان امضای دست نویس یک فرد مجاز است. وقتی صفحه امضا نمایش داده شد، پنجره جدیدی باز می شود که سه گزینه Draw، Type و Image را نشان می دهد. اگر با استفاده از نرم افزار تصویر امضا کرده اید، لطفاً تصویر اسکن شده را به عنوان تصویر jpg یا png ذخیره کنید. سپس بر روی گزینه Image کلیک کنید تا یک امضا در سند PDF وارد شود، توجه داشته باشید که گزینه Image برای انتخاب فایل تصویری برای امضا است، در حالی که گزینه Type به کاربر اجازه می دهد نام خاصی را با فرمت قطع شده وارد کند. با این قابلیت می توانید روش امضا را به دلخواه تغییر دهید. و در نهایت روی دکمه Draw کلیک کنید تا امضا شود.در طی این فرآیند، دستگاه صفحه نمایش لمسی به شما امکان می دهد با خودکار یا خودکار و ماوس امضا کنیدپس از انجام امضا، مطمئن شوید که روش امضا با امضای اصلی مطابقت دارد و برای ذخیره تغییرات روی “اعمال” کلیک کنید. لازم به ذکر است که پس از افزودن امضا به PDF، برنامه Adobe به صورت پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند از امضای پیش فرض روی همه فایل ها برای اضافه کردن امضا استفاده کنند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف از گزینه DRAW برای امضای سند PDF استفاده کنید مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF ظاهر می شود. برای اضافه کردن امضا، ماوس را در محل مورد نظر قرار داده و کلیک کنید. سپس اندازه امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت، پس از اضافه کردن امضای مربوطه، سند PDF را ذخیره کنید آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe Reader، نوشتن امضای PDF، اساس اضافه کردن امضای تعیین شده به سند است. – سند PDF. نرم افزار Adobe Reader ویژگی های زیادی دارد. یکی از ویژگی های محبوب نوشتن امضا PDF است. مرحله 1، اگر می خواهید یک امضای نوشتاری به سند PDF اضافه کنید، در منوی کشویی در بالای پنجره Place Signature، “Write my signature” را انتخاب کنید. سپس عنوان امضای خود را در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید.بررسی امضای شما در بخش “بازبینی امضای شما” نشان داده شده است.گزینه “Change Signature Style” در مرحله دوم چهار روش مختلف برای تغییر سبک امضا دارد. شما می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید. بنابراین، روی گزینه “OK” کلیک کنید تا یک امضای تایپ شده به سند PDF اضافه شود. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf پس از امضای سند PDF، آن را با گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم، پس از ذخیره استایل امضا، نوبت به قرار دادن امضا در جای مناسب می رسد. در این مرحله می توانید با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت روی دکمه سمت چپ، موقعیت و اندازه امضا را تغییر دهید. بنابراین، اگر می خواهید سند امضا شده را ذخیره کنید، در سربرگ «فایل» گزینه «ذخیره» را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که قابلیت اشتراک گذاری امضا به چند صورت در برنامه Adobe ساخته شده است که در فرم Signed Proceed to Send نشان داده شده است. منبع: خوی وب

مطلب پیشنهادی

آموزش حذف برنامه ها در BlueStacks

آیا می خواهید یک برنامه را از BlueStacks حذف کنید؟ این را می توان به …