غار ملیسانی و شهر ارواح گاوروس از جاذبه منحصربفرد یونان

یونان,غار ملیسانی,شهر ارواح گاوروس غار ملیسانی از جاذبه های دیدنی یونان

یونان,غار ملیسانی,شهر ارواح گاوروس غار ملیسانی یکی از جاذبه های گردشگری یونان است

یونان یکی از جذاب ترین کشورهای جهان است که علاوه بر تاریخ طولانی و آثار باستانی فراوان، جزایر بهشتی یکی از جاذبه های این کشور است، جزایر زیر آب با نوع معماری و شخصیت خاصی آن را متمایز می کند.

یونان کشوری در اروپا با جاذبه های فراوان است و با خرید تور اروپا می توانید به این کشور رفته و از دیدن جاذبه های گردشگری لذت ببرید. بهتر است بدانید در هر کشوری جاذبه های عجیبی وجود دارد و یونان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

جزیره کفالونیا – غار ملیسانی

Kefalonia (Kefalonia) یکی از جزایر دریای یونان است که در قسمت غربی یونان واقع شده است و مرکز آن شهر Argostoli در دامنه تپه رو به بندری باریک است. این جزیره با 781 کیلومتر مربع وسعت، بزرگترین جزیره دریای یونان است و با مزارع مختلف برنج و رشته کوه های زیبا، یکی از معروف ترین جزایر یونان به شمار می رود.این جزیره برای ماجراجویان بسیار سرگرم کننده است، از پیاده روی در مسیرهای کوهستانی و کاوش در سواحل با قایق های موتوری گرفته تا اسب سواری بر روی شن های تمیز و دوچرخه تا شهر کوچک.

غار ملیسانی,یونان,شهر ارواح گاوروس

غار ملیسانی

بدون شک یکی از ویژگی های منحصر به فرد و جذاب این جزیره غارها و دریاچه های زیرزمینی هستند که زیبایی جزایر دریای یونان را به شما نشان می دهند.

در قسمت شرقی جزیره کفالونیا دریاچه ای کم عمق به نام ملیسانی وجود دارد که به آن غار ملیسانی نیز می گویند. این غار در 2 کیلومتری شمال غربی شهر سامی و در حدود 10 کیلومتری شهر آرگوستولی (مرکز جزیره) قرار دارد و اطراف آن را جنگلی با شیب ها احاطه کرده است.

این غار کویری مملو از آب زلال و کریستالی که در اثر هوازدگی، نشت آب و فرسایش تشکیل شده است در سال 1951 کشف و در سال 1963 به روی گردشگران گشوده شد. اولین کاوش ها در غار یک چراغ باستانی پیدا شد که در حال حاضر در غار نگهداری می شود. موزه باستان شناسی در مرکز جزیره. در سال 1962 در ادامه کاوش‌ها در غار بقایای مهمی از تمدن مینوی به دست آمد که نشان می‌دهد ساکنان جزایر دریای اژه آن را سال‌ها پیش دیده‌اند که در عصر مفرغ بوده است.

شهر گاوروس

بیشتر بخوانید:  هیجان حقیقی با پیاده روی در این مسیر

اینجا مکانی برای عکاسان مبتدی و حرفه ای، ذهن کنجکاو و دوستداران اشیاء رها شده یا بلااستفاده است.

یونان,غار ملیسانی,شهر ارواح گاوروس

شهر گاوروس در یونان

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …